Primer dobre prakse - realizacija projekta programa erazmus+, održivi razvoj škole
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Apstrakt
Planiranje nastave u školi treba da bude tako osmišljeno da razvija međupredmetne kompetencije. Uloga međupredmetnih kompetencija je da učenicima obezbedi snalaženje u svakodnevnom životu i radu. Da bi se to ostvarilo, neophodno je osmisliti aktivnosti i primeniti odgovarajuće nastavne metode.
Osnovni clj projekta Programa Erazmus+[1], pod nazivom, Održivi razvoj škole [2], bio je podrška zaposlenima da nadograde postojeće kompetencije i funkcije kako bi omogućili našim učenicima razvoj opštih i međupredmetnih kompetencija. Želeli smo da sagledamo na koji način se teme, održivi razvoj, energetska efikasnost i obnovljivi izvori energije mogu obrađivati u različitim predmetima.
Imalismopotrebu da vidimokako se u školama u regionuprimenjujusavremenadidaktičko-metodičkarešenja i informaciono-komunikacionatehnologijakaopodrškaaktivnomučenju, projektnojnastavi, razvojukritičkogmišljenja i samostalnogistraživačkogradaučenika. SrednjašolatehniškihsrokŠiška iz Slovenije je ustanova od ugleda i kaotakvabila je idealan partner na projektu.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Reference
[2] http://www.teslabg.edu.rs/stranalevi.aspx?id=218&parentid=539, last accessed 20.09.2021.
[3] Trnavac, N., Đorđević J., Pedagogija, Naučna knjiga, Beograd, Srbija, 1992.
[4] Mikulović, J., Ž. Đurišić, Solarna energetika, Akademska misao, Beograd, Srbija, 2019.
[5] Radaković, M., Obnovljivi izvori energije i njihova ekonomska ocena, AGM knjiga, Beograd, Srbija, 2010.